miercuri, 29 iunie 2011

Top 5 imagini socante!!!

Stim cu totii ca in ziua de azi filmele horor sunt indragite de toata lumea...mai ales de adolescenti,,,,in continuare voi prezenta 5 imagini socante demne de filme horor.....eu unul am ramas socat dupa ce am privit aceste imagini......

     TOP 5 IMAGINI SOCANTE!!

Locul 1..omul cu jumatate de fata
(imagine aceasta imi da fiori)

Locul 2.de la brau in sus si restul nu mai este...


Locul 3.fara cap pe calea ferata
(ziceti ce vreti dar asemena scene numai in filme vezi,,,dar se pare ca ne izbim de ele si in viata cotidiana)

Locul 4.ala e barbat
(traficant de organe)

Locul 5. sa incins cam tare baiatu'

  

       Daca vreti sa ziceti ca sunt putin ZUZU nu am nimic de comentata...dar imaginile sunt cu adevarat socante...daca va-m speriat putin acceptati scuzele mele iar daca va place lasati un coment si o sa mai postez asemena imagini....cu asemenea imagini va zic eu ca ''plictisela''o ia la fuga,,,,,,,by vantu kornel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu